donderdag 28 mei 2009

Boxer Diesel Brochure

Op de Microsite van de Impreza Boxer diesel kan u een brochure aanvragen van de nieuwe Impreza en de nieuwe Forester die beiden voorzien zijn van een prachtige boxerdieselmotor. Ik deed de test en na een tweetal weken kreeg ik een enveloppe thuisgestuurd met daarin twee brochures. Prachtige boekjes die je normaal alleen bij de dealer kan krijgen. Omdat ik daar helaas nog nooit geraakt ben (en ik ook geen behoefte heb aan een nieuwe wagen), heb ik de brochure online besteld. Bestellen is eigenlijk het verkeerde woord, het was namelijk gratis.


Het bleek uiteindelijk nog eenvoudiger, op de Officiële site van Subaru België kun je namelijk ook heel eenvoudig een brochure aanvragen.


Twee fijne boekjes waar je rustig eens kunt in bladeren om vervolgens weg te dromen... U achter het stuur van een Impreza boxer diesel, rustig rijden langs mooie wegen, natuur, bospaadjes, bergen... Geen uitdaging te veel voor deze twee unieke auto's.


Brochure Subaru Forester



Brochure Subaru Impreza 2.0 D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten